Фотогалерея


Пристрої для роботи з мультимедіа.



Вирішення задачі на знаходження продуктивності одного трактора.



Побудова таблиць у Microsoft Word.



Створення презентації Power Point.



Форматування і редагування текстових документів.


Участь здобувачів освіти ДНЗ "Лісоводський ПАЛ"  (Максим Сівець – 11 група,   Анастасія Підкамінна, Ілона Івахова, Анастасія Магола – 15 група, Ірина Стьопкіна, Діана Зорій,  Євгенія Шкандюк– 25 група, Альона Танаскова – 35 група )  у вебінарі:  "Ризики нелегальної трудової міграції", який проводився   Городоцькою районною філією Хмельницького ОЦЗ 08 грудня 2020 року провідним фахівцем з профорієнтації Іриною Липейзою, та начальником відділення "Городоцьке бюро правової допомоги" Діаною Думановською.



        Участь в обласному онлайн - вернісажі бізнес-ідей серед учнів  закладів професійної (професійно-технічної) освіти «Стартап юніор». 

        У номінації "Бізнес-ідея для підприємницької діяльності" в категорії сільське господарство учні отримали ІІ – місце. Сівець Максим 11 гр., , Дикунець Іван та Шарлай Давид 21 гр.        
             Назва проєкту:  «Як перетворити власну пасіку в постійне джерело доходу»., 2021 р. Учні нагороджувалися дипломами за ІІ місце Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації



Форматування текстових документів, 11 група.




Участь в обласному онлайн-конкурсі на кращий учнівський проєкт з предмета «Технології» «Я крокую до майстерності». Проєкт: «Здорове харчування – запорука успіху». Шкляр Яна Сергіївна, Ромах Леся Іванівна, Танаскова Альона Олександрівна, професія: Кухар; кондитер, ІІІ – курс, 35 група


Уч



Участь у обласному онлайн - вернісажі бізнес-ідей серед учнів  закладів професійної (професійно-технічної) освіти
 «Стартап юніор». 
У номінації "Бізнес-ідея для підприємницької діяльності"в категорії сільське господарство учні отримали ІІ – місце. Каплун Олександр, Шваб Андрій   21 група,      Назва проєкту:  «Бізнес-ідея – заснування малого фермерського господарства «АШОК»., 2019 р.      Учні нагороджувалися дипломами за ІІ місце Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації


Курси підвищення кваліфікації НМЦ ПТО ПК, 2019 р.





Участь у проблемному семінарі на тему: «Шляхи формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників економічного та комерційного напряму відповідно до вимог сучасного ринку праці», 30.10.2019 р.









День навпаки.





Відкритий урок на тему:"Особистість підприємця".




1.     Участь в півфіналі обласного конкурсу бізнес-проектів «Живи та працюй на Хмельниччині» серед учнів 9-11 класів загальноосвітніх та учнів ПТНЗ Городоцького району та які посіли ІІ місце в конкурсі, жовтень 2018 року.    Подолян Павло Сергійович та Подолян Іван Сергійович Бізнес-план «Виробництва сільськогосподарської продукції: Сої» Фермерського господарстваПодоляни ” с. Клинове Городоцького району.


1.   


               Участь учнів в обласному очно-заочному конкурсі бізнес-проектів «Живи та працюй на Хмельниччині!» серед учнів закладів професійно-технічної та студентів закладів вищої освіти Хмельницької області (в рамках реалізації комплексного профорієнтаційного проекту для молоді «Успішна молодь – успішна громада»)    -  20 листопада 2020 року.

«Бджільництво-прибутковий бізнес у селі»

 Сівець Максим 11 гр., , Дикунець Іван та Шарлай Давид 21 гр.




Участь здобувачів освіти ДНЗ "Лісоводський ПАЛ"  (Максим Сівець – 11 гр., Євгенія Шкандюк -25 гр., Анастасія Підкамінна, Ілона Івахова – 15 гр., Ірина Стьопкіна – 25 гр., Анастасія Магола – 15 гр.)  у вебінарі  "Підготовка резюме", який проводився   Городоцькою районною філією Хмельницького ОЦЗ 21 грудня 2020 року провідним фахівцем з профорієнтації Іриною Липейзою. 





Участь здобувачів освіти ДНЗ "Лісоводський ПАЛ"  (Євгенія Шкандюк, Ірина Стьопкіна – 25 гр., Гуленко Олег – 11 гр., Коробейко Василь – 12 гр.)  у вебінарі  "Підготовка до співбесіди з роботодавцями", який проводився   Городоцькою районною філією Хмельницького ОЦЗ 25 січня 2021 року провідним фахівцем з профорієнтації Іриною Липейзою.


Немає коментарів:

Дописати коментар